just Aqilah,

off lifestyle & memories

Trust your journey!

Assalamualaikum, heyyy earthlings ❤️

Did you guys know that I have a side hustle? Well, if you read my previous post you will know that I joined quite a few online business 😁

I joined Jamu Tun Teja, Norwex, Supercube, Amway, Tupperware, Belloscarves, Mootiara, I even joined Escarves and Jimmyscarves but few je yg still lekat until now. Teruk kan? Not one pun yg I rasa I succeed.

Well I did succeed in Supercube, I managed to rank into Ambassador in just 1 month and I manage to have a team! It was like the most successful thing I achieved through out my business journey. Haha. Tapi nak maintain and to manage a team wasn't easy. I honestly think that I am not leader material, I rasa down bila I reach out to my team and they didn't respond 😂

But honestly, I got to admit that I love doing this business. Supercube ni mmg enjoy plus I don't have to hold any stocks, tak payah handle post. Semua HQ settle, I just promote and key in orders thru website. Tu pun now system dah power, we all ada our own links, so if potential buyers nak beli they just click the link and make the payment online, settle. Best kan? It is so easy business, you kerja ke you student, fully housewife, you mesti boleh buat Supercube. 

Andddd ada satu lagi business yg I tengah buat. Amway. Well I know, mesti ramai nk cakap why lah dia join this MLM business. Well honestly, I memang Amway user, dari dulu lagi. Since I kecil lagi my parents memang join Amway and guna Amway products. So time tu since I tak kerja, and my Supercube business pun mcm okay lah so I rasa why not add one more business yg I boleh fokus. 

And time tu I ternampak my upline punya video dkt TikTok, dia manage to get 10k in less than a year dia buat Amway, and she's so young. I rasa terpanggil nak join, satu sbb I guna barang tp I tak dapat apa apa, if I join and I guna, I share, InsyaAllah ada orang beli, selain dpt tolong orang tu I juga dapat duit. So I rasa tak rugi pun utk join. That's actually how I started joining Amway. 

Amway pun sebenarnya sgt best, not just the circle tapi the products. I suke semua products dia. So far guna semua I puas hati. Plus I suka system dia, if cust duduk jauh just order thru website nanti HQ akan post kan. Tak perlu risau nk pg buat postage ke apa. Plus kedai Amway pun dekat je if ada cust dekat nk cod. 

Tapi tipu lah join kejap dah kaya raya. Well ada je, my subline ramai dah berjaya. Dpt income 10k++ padahal buat Amway less than a year. Hebat kan? But it all depends on you. Maybe usaha I tak cukup banyak lagi, belum rezeki Allah kata kan. Takpe usaha lagi, don't give up 😁

Usually I akan blah, cari business lain tp dgn Amway ni I macam sayang lah nk tinggalkan. Rasa bodoh kalau left. Nak try buat for a year, tengok apa yg I boleh dapat.

So guys, whoever read this please pray for me. Doakan semoga sis Aqilah ni berjaya dunia akhirat. Kita nk bagi parents senang, anak senang kalau boleh. Kalau boleh shopping utk diaorg tu tak risau dgn price tags 😊 




0 Comments

Contact Form (Do not remove it)

back to top