just Aqilah,

off lifestyle & memories

Choc lovers : Lava Choc Cookies!

Assalamualaikum 

I am a fan of choco rice, yes, that rice puff which coated with delicious chocolate. 
Biasa je, tapi sis suka. Sangat.

So I usually bought this delicious choco rice at Petronas Pantai Dalam tapi the last time I pergi tak ada. Dah lah time tu I tengah pregnant, memang mengidam. Then one day, we went for dinner at the Rack Boutique Cafe, Selayang and wallah, dia ada jual choco rice geng and it is only RM10! Jimat sebab bekas dia besar. So since then, that's the place I would go whenever rasa nak makan choco rice tu datang tapi tula jauh la sikit dari rumah.

Okay moving on, so yesterday, I scroll their instagram @therackboutiquecafe and I noticed this one chocolate cookies ala ala macam Chocstick Cookies dekat Suka Dessert @sukadessert and of course nampak sedap. Untuk orang yang tak gemar chocolate, that photo really make me drooling. Rasa macam nak try satu plus it is cheaper compare dengan Suka Dessert. So I ordered one jar along with one choco rice and one mac 'n' cheese.

And rupanya this choc cookies is from One Dessert @onedesserttt and if you guys just visit their instagram, ada banyak lagi yang best, I think I will ordered it again sebab choc cookies dia sedap sangat. The cookies even though berendam dengan chocolate tapi tak lemau or lembik. Plus the cookies tak manis sangat, just sedap sedap je manis dia. Serious sedap! Just only kuantiti dia tak banyak sangat, tu je cons dia sebab orang dekat rumah ni pun suka, sekejap je habis! Takde dah my choc cookies. Huhu.




So, go and try.
Mesti korang tak henti makan tapi jangan makan siang pulak, puasaaaaaa! Hehe.

0 Comments

Contact Form (Do not remove it)

back to top